Unibet bingo

Ugentlige bingospil*

*Tilmelding påkrævet hver uge. Kun spil for kontanter gælder. 25x omsætning på FS gevinster.

Alt om Unibet bingo

For folk der gerne vil prøver kræfter med Unibet Bingo, men som slet ikke aner hvad der gemmer sig bag navnet, så følger her en lille introduktion til selve bingo-spillet i sin oprindelige grundform.

Selve spillet
Unibet Bingo er bygget op om grundstenen i selve bingo-spillet. Bingo er et tilfældighedsspil forstået på den måde at du som spiller ikke har den fjerneste medbestemmelse på udfaldet eller for den sags skyld nogen forhåndsviden der vil kunne begunstige dit spil. Det handler om tilfældigheder i form af en tal-lodtrækning der foregår via bolde med numre på. Der er som regel 75 eller 90 nummererede bolde i en beholder, som trækkes ud en efter en, enten manuelt eller via en maskine. Spilleren er udstyret med en eller flere såkaldte bingo-plader hvorpå der er anført et bestemt antal vilkårlige tal fordelt over felter og rækker. Det handler for spilleren om først at få enten en række eller en hel plade dækket; det vil sige at den pågældende spiller får sine tilfældige numre råbt op først.  Gevinsterne varierer kraftigt alt efter hvor og med hvem man spiller.

Bingo på nettet?

Der er måske knapt så meget social aktivitet over Unibet Bingo, men i gamle dage var bingo et yderst socialt spil. Før internettets indtog spillede man netop bingo i store haller rundt om i provinsen, på landet og i de større byer. Det var et månedligt tilløbsstykke hvor spillerne ikke blot kom for at vinde præmier, men i den grad også kom for at mødes med naboer, kolleger, venner og familiemedlemmer. Det var og er et spil, der går på tværs af aldersgrupper. Spillets enkelthed appellerer netop til alle slags mennesker i alle aldre.

unibet bingo bar

Bingo går online

Hvor bingo i gamle dage var en social aktivitet med mange mennesker forsamlet på et sted, er bingo idag stadig det samme, og så alligevel overhovedet ikke. Unibet bingo er såkaldt online bingo. Det vil sige at det er bingo, der i tråd med den digitale tidsalder. Det betyder at man nu kan spille bingo online, som eksempelvis Unibet Bingo, på nettet, hvilket betyder at du slet ikke behøver rejse dig fra din stol i hjemmet. Du tænder bare din computer, Ipad eller laptop, og logger din ind på Unibet Bingo-konto, og så er du praktisk talt igang. Du forstyrres hverken af en irriterende nabo eller din sidemands cigaretrøg. Du styrer begivenhederne helt selv. Det har sine fordele, men selvfølgelig også sine ulemper, hvis man er et socialt væsen, der godt kan lide at have andre tilstede i selve spilleaktiviteten.

Sådan foregår Unibet Bingo

I gamle dage skulle man op til et bestemt bord eller pult i selve bingohallen for at købe sit eller sine bingoplader. På en måde er det aspekt stadig bevaret hos nutidens bingo og hos Unibet Bingo. For du skal stadig rekvirere bingoplader, og det koster selvfølgelig stadig penge, hvis du vil være med i gamet og vinde virkelige præmier og penge.[Linjeskift til tekstombrydning]Hvor man i gamle dage købte dem fysisk af en speciel udvalgt bingo-kontrollør, skal man hos Unibet Bingo ind i den virtuelle bingo lobby for at købe sine plader. Fra lobbyen har du overblik over alle de forskellige online bingo rum, som i realiteten svarer til de gamle dages bingohaller. Når du har valgt dit ønskede bingo rum vil du som det første ved din entré se en liste over alle tilgængelige bingoplader. Her trykker du på ‘køb nu’ knappen på pladeoversigten for at vælge den eller de bingoplader du ønsker at spille med.

Taludtrækningen
Hos Unibet Bingo står der ikke en levende person og trækker nummererede bolde op af en beholder, men der foregår stadig en hyggelig taltrækning. Den kører bare online og vises i toppen af din skærm når spillet går i gang. I gamle dage skulle man enten farvelægge sit udtrukne tal eller lægge små mønter på tallene, men hos Unibet Bingo vil dine udtrukne tal blive automatisk markeret på din spilleplade. På den måde undgår du også at misse et tal, hvis du er uopmærksom et øjeblik.

Vind mere ved at være en loyal Unibet Bingo-spiller

Udover at du kan vinde præmier og penge via Unibet Bingo-spillet, så kan du også vinde selvom du ikke vinder. Det lyder skørt, men det er ikke desto mindre rigtigt. Unibet Bingo vil gerne honorere alle ivrige spillere, så der er præmier at hente til folk der er loyale overfor Unibet Bingo, forstået på den måde at man kan vinde penge på hvor flittig man er i spillet. Du behøver altså derfor ikke nødvendigvis at vinde i selve spillet; alene det at du spiller meget vil blive noteret og ajourført af Unibet Bingo, og hvis du er spille-flittig nok så vil du stige i graderne. Der er næsten tale om et VIP system af loyale spillekunder.

Sådan fungerer loyalitetsprogrammet
Loyalitetsprogrammet hos Unibet Bingo er niveaubaseret. Det betyder at du som nybegynder starter på det allerførste trin, nemlig niveau 1. For at stige i niveauerne behøver du ikke vinde meget, det handler blot om at spille, at vise at du er loyal og flittig med bingo-spillet. Jo flittigere du er til at spille Unibet Bingo, des mere stiger du i niveauerne, og jo højere du stiger i niveauerne, des større præmier kan du vinde. Det hele bliver ajourført i den såkaldte loyalitetsmåler hos Unibet Bingo. Her noterer og opsamler spilleudbyderen alle dine spilleaktiviteter. Og sjovt nok er det ikke kun via spil at du optjener loyalitetspoint, det er i høj grad også ved at tage aktivt del i det sociale netværk på selve Unibet Bingo. Der er bingo chatrooms hvor spillerne socialiserer og stiller hinanden spørgsmål, og selve din aktivitet dér vil altså også tælle med i det store billede, når der skal hentes point til loyalitetsprogrammet. Så på en måde kan man sige at der stadig er et socialt aspekt ved moderne bingo, forstået på den måde at man snakker sammen i chatrooms, som man talte sammen med sin sidemand i de gamle bingohaller rundt om i landet.

Unibet Bingo – et sikkert sted at spille

Er du ny aktør i online gambling på nettet, og har du aldrig før prøvet at spille dine egne penge online, så er der ingen grund til bekymring hvad angår sikkerhed og tillid. Unibet Bingo er en del af den store sportsbetting-virksomhed Unibet som har årtier på bagen. Det er en af de ældste og største spillevirksomheder i branchen, så det er en spilleudbyder med ekstrem erfaring og ekspertise. Dine personlige data bliver beskyttet efter alle kunstens regler, og du skal ikke frygte for din sikkerhed, når du første gang skal overføre penge fra dit kreditkort eller lignende, når du engang har besluttet dig for at købe dine første bingoplader his Unibet Bingo. Al data er krypteret og selve transaktionen er hurtig og smertefri, således at du allerede efter få minutter er klar til at vinde penge på Unibet Bingo, om det så er på bingopladerne eller i form af Unibet Bingos loyalitetsprogram.

Besøg Unibet bingo nu!